Een rustige werkplek zorgt voor minder stress

Heb je weleens nagedacht over hoeveel tijd je op je werkplek doorbrengt? Voor de meeste mensen is dit namelijk 8 uur. Dat is een derde van de dag! Om die reden is het heel belangrijk dat je een rustige werkplek hebt, een plek die orde en kalmte uitstraalt. Heb jij zo’n werkplek? Of liggen er stapels papier op of rond je bureau en staat je digitale bureaublad vol met documenten?

Een opgeruimd bureau geeft overzicht en structuur

Rust in je werk en in je hoofd is essentieel voor een gestructureerde werkdag zonder stress. Een overzichtelijke en rustige werkplek draagt daar voor een groot deel aan bij. Toch lukt het veel mensen maar niet om hun bureau en alle verschillende documenten georganiseerd te houden. In de drukte van het moment wordt er namelijk vaak voor gekozen om zaken zomaar ergens neer te leggen of op te slaan.

Schakel mijn hulp in als:

  • Je elke dag veel tijd kwijt bent met het zoeken naar digitale en papieren documenten;
  • Je veel paperassen op, onder en bij je bureau hebt liggen;
  • Je elke ochtend bij je bureau aankomt en denkt: ‘daar moet ik echt iets aan gaan doen’;
  • Je echter geen idee hebt hoe je hieraan moet beginnen.

 

Met mijn begeleiding krijg je snel meer overzicht en structuur in je werkomgeving.

Meer overzicht = minder stress + meer werkplezier

 

Het resultaat van een rustige werkplek

Opruimen en archiveren klinkt makkelijker dan het feitelijk is. Bij ieder papier moet besloten worden of het weggegooid kan worden of bewaard moet blijven. En waar dat dan bewaard moet worden. Bij ieder digitaal document moet hetzelfde gebeuren. Voor je het weet, ben je er uren mee bezig. Met mijn begeleiding en adviezen gaat dit niet alleen sneller, het is ook nog eens eenvoudig vol te houden.

Het resultaat van mijn begeleiding voor een rustige werkplek:

  • Een opgeruimd bureau en overzichtelijke mappen op je computer
  • Een gestructureerd archiefsysteem; archiveren en terugzoeken was nog nooit zo makkelijk
  • Een werkplek die rust uitstraalt
  • Minder tijd kwijt met het zoeken naar documenten
  • Altijd een opgeruimd gevoel.

 

Om je alvast wat op weg te helpen, heb ik een blog geschreven  over een fijne werkplek voor thuis.

Download nu gratis 25 onmisbare tips voor meer productiviteit

Tamara Gosens

Professional Organizer

 

Van Malsenstraat 50
5051 CD Goirle
Tel: 06-45280258
Email: tamara@redheadorganizing.nl
Kvk: 75267683

Volg mij